17 December

Dag nummer 1. <3
Den dagen var mycket bra, och rolig. Hihi, ni ska f[ se.
Det startade med att vi kom fram till hotellet, Bangtao Beach Sunwing. Mitt f;rsta intryck av hotellet var nog inte s] bra. Det verkade inte bra liksom. Men det var super fint, och lyxigt! 4 stora pooler fanns det till och med!
Vi stannade p[ hotellet hela dagen, vi ville ju liksom kolla runt lite. Vi gick ocks[ ner till stranden. Hittade en mycket bra restaurang! Det var d'r vi tillbringade middagen (Jag vet att jag skriver lite konstigt, men det 'r ju det att man inte kan skriva vissa bokst'ver) Iallafall, det braiga med den dagen, var n'mligen att SVT ringde, och dom s;kte mej! <3 Jag kan inte tala om varf;r, men dom som g[r i samma skola som mej kan ju fr[ga i skolan! \




Bye Bye! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0