Somee

                              Hej Bloggare! :)

Jag har inte bloggat på länge, har inte hunnit, frö jag har varit med Isa för det mesta! :) Imorgon fyller Olivia år, får inte glömma att säga grattis, för jag ska bl iden första!

Jag blir allt mer och mer ledsnare med tiden. Vet inte riktigt varför, eller jo det vet jag! Jag har gett upp. Gett upp hoppet, med boken alltså. Alla tycker typ att jag har för brottom! Men nu har jag skrivigt en bok, nu är den helt klar, och ska jag bara skita i allt nu? Japp, tydligen, för jag har ju gett upp. Det har varit så här sen Måndags!

Sitter och lyssnar på msuik just nu, Billie Jean med Michael Jackson, men den är slut nu, ska se villken ny låt det blir, Promiscuous med Nelly Furtado!

Här är skivorna osm jag har planerat att köpa:
Circus - Britney Spears
The Black And White Album - The Hives
NRJ Skrivan - NRJ xD

Nu ska jag nog pynta min blogg lit eför den ser lite tråkig ut! Lite enkel asså! :/

Hej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0