Eriksdalsskolan !!!! <3

Såg precis en reklam för fryshuset! Då kom jag ihåg basketen. awww, där vi spelade basketmatcher, det är minnen det. Kan faktiskt längta tillbaka väldigt mycket! Basketen som började klockan 5, typ. Och hur vi tjeer stod och väntade tills det började, och han som vi mötte där som var så himla dum, och började spotta typ jätte långt elelr nåt! Hoppas att det inte är bara jag som kommer ihåg det...
Ville bara skriva det!!!!
Det här inlägget blev lite onödigt, men orka bry sig om det!

 Eriksdalsskolan.

Om ni kan se den där lilla papperskorgen som är svart och nära den där röda och gula skylten, så kan jag berätta att den papperskorgen inte finns kvar, för jag såg mig inte för och råkade gå rakt på den, så den gic sönder!! xD


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha klantigt juee xD

2008-11-28 @ 21:46:59
URL: http://oddneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0