Igår

Igår, skulle vi simma med klassen, nja, det blev väl iallafall lite roligare än vad jag hade tänkt mig. Det var synd att Olivia inte var i våran basgrupp, för då skulle vi kunnat simma alla tre, Jag, Isa och Olivia. Fast nu var det bara jag och Isa.
Vi (eller rättaresagt jag) kom på ett nytt motto till filmen Allt flyter: Simma lugnt, allt flyter ändå!
Ganska bra elelr hur?
Aja, efter skolan följde jag med Olivia hem, jag skulle sova över. Vi gjorde inte så jätte mycket, men det var kul ändå. Vi läste lite i FRIDA tidningen, kollade på film, The Perfeckt man. Vi var också inne lite på datorn.
På kvällen skulle Olivia dusha, då kollade jag lite på Svensson Svensson xD
Det var ganska kul. Efter det såg vi morgonsoffan. Det var också roligt! xD
Särskillt när den mystiska tavlan kom upp i bild!

Måste iallafall gå nu, hej då... Komentera gärna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-27 @ 15:18:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej soffebastian! Bloggen var bra, jag gillade mottot, he he... Skrattade du åt att det regnade? Skumt...hhe he..

2008-11-28 @ 15:48:23
Postat av: lisa

haha morgon soffan e så jävla kul!!!

puss

2008-11-29 @ 21:05:18
URL: http://lisaandfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0