Frågesport

just nu sitter jag som fastklistrad framför dataskärmen, gissa varför, gissa varför!!! För att jag har hittat typ en jätte bra sida, wohohoho.... Jag håller nämligen på med en frågesport! OM Titanic, är det inte perfekt?? ;)
Kom på highscore listan några gånger, elelr aja, det var ju jätte många osm var med

första gången jag körde, gick det inte så jätte bra. då fick jag bara 30 rätt av 55 xD då kom jag på 2860 platsen av 3890 eller nåt.

Andra gången gick det lite bättre 31 rätt av 55 xD kom på 2397 av 3890

tredje gången gick det mycket bättre, då fick jag 42 rätt av 55 och poängen där var... 956 av 3890 :)

Det handlade om båten, men om filmen:

fick jag 25 rätt av 20 och jag hamnade på 5043 platsen av 8103. så det var ju ganska bra.

försöker hitta Tianics telefonnummer, eller "fax" nummer xD

vet jag är lite galen! :) Fast det är kul att vara så galen osm jag

P.S Fick en titanic tavla när vi var i London. Vi frågade ifall dom hade en med Motivet Titanic, då sa dom nj, men att dem kunde göra en, bara åt mig! Så då fick jag bestämma hur den skulle se ut! Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0