Lördag

Min morgon: Jag vaknade, åt frukost, pannkakor... mums :) Jag dushade och sen kollade jag på svampbob! xD
nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik, Just Dance av Lady Gaga. jag har ävenläst Linneas blogg http://www.oddneus.blogg.se/ och efter det här inlägget ska jag läsa Biancas blogg http://www.ankivakt.blogg.se/ det är två fina bloggar! :) <3
Just det! Jag skriver faktiskt!
Knäppt va?
Jag har pausat jätte länge, och med det menar jag att jag har tagit en paus från skrivandet. Men nu är jag ju liksom helt, helt klar.

Jag har fått ganska många nya favoritlåtar, elelr ja, iallafall tre som jag kommer på! xD Men dem kommer jag inte på just nu! Men kan visa bild på artisterna som sjunger låtarna.

     

Hehe, vet, det är lite flummiga bilder...
Aja, första bilden är Lazee och låten jag gillar är Rock Away
Som ni kanske ser så är Britney Spears på den andra bilden, Låt = Womanizer elelr hur det nu stavas
Tredje bilden är på The Hives, xD Dr är låten Die, All Right och Main Offender
Fjärde bilden är på Panic! At The Disco, Låt = This is Halloween, och några andra låtar jag inte kan namnen på.
Femte bilden är på Fall Out Boy, och där är favorit låten, What's This!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0