Andra Advent - Kväll

                                                                                          Hej Bloggare!
Bry er inte om det förra inlägget, ni vet, ibland känner man sig ju lite ledsen. Jag har ju anledning till det, just nu!
Men jag kan berätta lite vad som har hänt idaag då!

Jag och pappa åkte till någon julmarknadsgrej i Åkersberga. Pappa skulle signera hans böcker! Då följde jag med.. haha. Det kom någon tej och började ta foton. hoppas inte jag kom med! xD
Såg även att det var två killar, kanske i min ålder. Som tog smyg kort! haha, hoppas dom inte läser det här. Tror inte det! xD

aja, imorgon ska jag färga håret :)  Nice va? xD
Hoppas det blir bra. Hoppas att det syns... :)


Komentera gärna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul med julmarknad! =)

2008-12-08 @ 15:09:33
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0