Bloggen

Jag har inte kunnar blogga på några dagar! Jag har sovit över hos Olivia i två dagar. Vi hade det jätte kul. Vi kollade på Idolfinalen. Det var så spännande. Vi ville att Kevin skulle vinna!
Vi blev typ as arga när Peter Jihde fick ett gulkuvert där det stod vem skulle vinna. Så tog det typ en minut. Och så sa han att det var efter pausen!
Hehe... Vi blev iallafall väldigt glada när Kevin vann!

Gissa vad? Datorn är klar, den blev klar i tisdags, så då hämtade vi den! Så nu sitter jag och bloggar på min nya (?) dator! Sitter och laddar ner låtar till min rosa ipod också.
The Black Eyed Peas, Nelly Furtado, Katy Perry och några fler!

Olivia ska komma hem till mig sen vid 5 typ. Dom skulle typ till några kompisar, Olivia ville inte dit, så då kommer  hon till mej istället!
Har varit inne lite på pa. Det var en som donerade 5 pa dollar till mitt team! Bra va? (Ni som inte har pa kanske inte fattar)

Hmm... Vad händer med, Jag och Olivia ska ha en filmkväll.

Just det. Blödde näblod igår och lite idag.
Det var störande. Vaknade på morgonen igår och reste mig upp sen börade det rinna, förstod direkt att det var blod. Och det typ blödde över allt. Haha... men det gick över sen. Men jag skulle sova över en till natt hos Olivia. Och då började det blöda lite på natten, tror jag, Inte helt säker, då ¨låg jag och kollade upp i taket. Då gick det över. Sen kom det igen!! Aja!

Nu kan jag lägga ut lite bilder. Kan lägga ut en "sidobild" som Linnea vill! xD
Så då får jag väl göra det. Fast jag ska bara ladda ner låtarna först! Sen kanske, om jag fattar hur man gör! :)

Puss Puss! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0