Hemma.... <3<3

Jag har nästan precis ungefär kommit hem ifrån Forum. jag och pappa var där, jag fick en jätte gullig sminkväska, den var rosa och guld (Isa vet vilken det är) jag fick också ett Lip Balm från The Body shop, Sminkväskan kom från Lindex.
Idag har det varit hemstudiedag. Jag har faktiskt nästan inte vetat vad jag skulle jobba med, för med hemstudiedag menas det att man jobbar hemma.  Jag gjorde klart den korta svenskaberättelsen och så skrev jag ner stödord till Big Bang redovisningen!
Men ändå har det varit en ganska bra dag! :)
Just nu sitter jag och bloggar, och laddar ner The Hives låtarna ;)
Bra va?
Men nu har jag inget mer att skriva.
Ska nog logga in på pa, och se vad som händer där!!


Vi ses, läs min blogg, komentera gärna

 hehe, fast det är inte den skivan jag har...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Flummig bild ^^

2008-11-28 @ 20:55:29
URL: http://oddneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0