Meer presenter!!

Tihi.. Hej bloggare! :)
Har precis dushat.
vet ni vad, jag har fått mer presenter! Den här gången fick jag av mamma och pappa, även om det inte är min födelsedag idag, fast vi är ju i Thailand på min födelsedag. Så jag fick presenter. Jag fick precis vad jag hade önskat mej! Presentkort, med mycket pengar på.

Åhlens (igen)
Kicks (igen)
H&M (Igen)
Akademibokhandeln
MQ
Vero Moda (igen)
Gina Tricot (igen)
Det känns osm att det var på ett till ställe.
Jag fick också en super bra mascara, Max factor någonting. Testade den här nu på kvällen. Den var jätte bra :)

Snällt va?

Oohh... Gud vad jag längtar till Thailand!
Det var lite sorgligt idag i skolan. För vår fröken Fia sa till klassen " Ja och Sofia kommer ju inte vara här på Fredag, så ni får säga God Jul till henne nu" Och nästan hela klassen sa God jul, och hoppades att jag skulle få det bra i Thailand, och Bella kom fram och kramade mig, och så... :)

Hmmm.... Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer!!


Heej dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0