Olivias födelsedag <3

Idag var det Olivias födelsedag, jag tror att jag var först med att säga Grattis, Kanske! Hon hade fått jätte fina grejer!
En Lila Fred perry jacka (jag har en likadan i svart)
En Lime grön Ipod Nano (jag har nästan en likadan fast i rosa)
500 kr, (Tror att det var 500)
Några Shampogrejer också, tror jag! :)
Hmm.... det känns som att det var nt mer. Hon skulle iallafall öppna fler presenter ikväll!
Hoppas hon har en bra födelsedag!

Nån som har kollat på julkalendern? Inte jag iallafall, den verkar lite asdålig.
Snart, snart är det jul, och snart är det min födelsedag. den 19 december! Fast då är vi i Thailand!
Kan fråga iafall pappa kan ta med sin bärbara data till Thailand, för då kan ju jag blogga där... :)


Hej då!! :) Ha det bra

Kommentarer
Postat av: olivia

tack gmn



isa var förs med att säga grattis haha xP

2008-12-07 @ 14:56:25
Postat av: isabeje

nemenheeeeej mm hejdå

2008-12-15 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0