Rubrik 1

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, blogar och är inne på playahead!
Fick reda på att jag ska färga håret nästa måndag istället, och att jag inte ska gå på galapremiären av Allt flyter (ganska skönt om jag får säga, vill ju liksom inte skämma ut mig själv)
Jag sökte även på lite fakta om Titanic (Titanic "nörden" som jag är) då fick jag fram passagerarlistan och livbåtsfakta, när alla livbåtar sjösattes alltså. Och vilket biljett nummer alla hade, så jobbar jag xD
Hmmm.... Har inget speciellt att göra just nu. Ska Surfa runt lite, kolla lite olika ljusbruna hårfärger, måste veta exakt vilken jag vill ha, tills nästa måndag.
Nösta Måndag är det även mammas födelsedag, då blir det bara hon och jag för pappa ska på galapremiär av filmen allt flyter. iallafall, hoppas att vi kan gå på T.I.G Friday. Och gå till Natalie Shutterman, elelr hur det nu stavas. Nån som tycker att dom har snygga grejer där?
Nån som tycker att det är billigt där? hahah, jag skojjar. det är asdyrt där. Såg en skitful väska (förlåt att jag säger det) den kostade BARA 52 000 kr. Billigt om jag får säga xD

hehe... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: lisa

vilken färg?

jag tycker om din hår färg:D

2008-11-29 @ 21:08:37
URL: http://lisaandfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0